Екобренди косметики від світових зірок

Экотренды в косметике: безводные рецептуры, медленное потребление и маски-смузи
recyclemag

    Тренд на екологічну косметику з кожними роком набирає популярності і, напевно, кожна дівчина при покупці того чи іншого засобу не забуває переглянути склад і сертифікати бренду, які запобігають згубному впливу на природу. Як би не намагалися виробники проводити рекламні кампанії на гаслах з приставкою «еко» та маскувати шкідливі складові під новими назвами рано чи пізно їм приходить кінець і на лаві основних екобрендів залишаються ті, хто заслуговує на нашу увагу. 

Трендсеттерами використання натуральної косметики звичайно є зірки, які виблискують своїми посмішками у рекламних роликах та на червоних хідниках. Після такого, важко встояти від можливості користуватися такими ж продуктами, як і вони. Багато знаменитостей не стали довго вивчати склад косметики для догляду та створили свою, натурально-органічну. Вони вирішили не лише використовувати для свого тіла якісні продукти, а і відмовилися шкодити природі, відповідально та раціонально використовуючи її ресурси.

    #eps_ecplogy пропонує познайомитися зі списком селебритіз, які створили екологічні б'юті-засоби та успішно просувають свою особисту позицію усьому світові.

Джессіка Альба – HONEST

    Актриса та модель Джессіка Альба до використання натуральної косметики перейшла не одразу з появою тренду. Допомогло їй у цьому народження первістка, яке і підштовхнуло зірку до знайомства із складами засобів для дітей. Після появи малечі, вона створила веб-сайт The Honest Company, щоб зробити життя молодих мам та їхніх дітей комфортнішим. Оформивши підписку на сайті, сім'ї щомісячно отримують набір екологічно чистих підгузників, засобів для догляду, продуктів харчування та всього іншого необхідного. Тепер, HONEST - це великий бренд, що створює безліч органічних продуктів від косметики та вітамінів до серветок для прибирання будинків.

instagram.com/jessicaalba  instagram.com/honest_beauty

Міранда Керр - KORA

    Любов до екотоварів у ангела Victoria’s Secret з дитинства, завдяки тому, що виросла вона на "зеленому" континенті, в Австралії. Саме на батьківщині Міранда вирішила зробити натуральну косметику KORA. Супермодель самостійно тестувала продукти на кожному етапі їх виготовлення. За словами знаменитості, вона успішно використовує свої б'юті-засоби і на її полиці не можна побачити інші бренди косметики.

    "Загалом, я створила цей бренд для себе, KORA Organics - це саме те, що я довго шукала, але ніде не могла знайти. З іншого боку, я створила його для того, щоб допомогти жінці змінити своє життя у кращий бік"

instagram.com/mirandakerr  instagram.com/koraorganics 

Жизель Бундхен - Sejaa Pure Skin Care

Після завершення тріумфальної кар'єри топ-моделі Жизель вирішила посвятити себе благодійності, тим самим отримавши початкову посаду посла ООН в області екології. У бренді зірки Sejaa Pure Skincare з'єдналися всі її життєві принципи - використання інгредієнтів, які не шкодять ні планеті, ні здоров'ю, а також її потяг до чистоти. Баночки усіх продуктів, та пакетики грязевих маск виготовлені з переробленого пластику та органічних клітин. Також Жизель відмовилася від звичайних консервантів і використовує лише природні антиоксиданти.

Sejaa Pure Skin Care | Webilizers
webilizers.com
Pharell - HUMARANCE

Американський співак і бізнесмен Фаррелл Вільямс представив екологічну та ґендерно-нейтральну косметику для догляду за шкірою «Humarance».

Молодості шкіри 47-річного Фарелла можуть позаздрити навіть голівудські селебритіз. Він пояснює це тим, що з 25 років регулярно доглядає за шкірою і тепер вирішив поділитись досвідом з іншими.

  "Чоловіча та жіноча шкіра має однакову анатомію, з однаковими епідермальними та шкірними шарами та однаковими типами клітин"

Уся тара зроблена із переробленого пластику і у разі сортування зможе бути перероблена повторно. Згідно з дослідженнями компанії «Natural Spa Company» - третина male|female пар ділиться косметичними товарами один з одним. Опираючись на статистику індустрія краси охоплює інклюзивність і питання гендерної нейтральності є вирішальним для орієнтування брендів покоління «Z». 

 

Селена Гомес - Rare Beauty

Як повідомляється на сайті бренду косметики Селени Гомес, компанія докладає "свідомих зусиль, щоб обмежувати відходи, де це можливо", використовуючи 100% пакування, що підлягає вторинній переробці, виготовлене з "матеріалів, що відповідають вимогам, сертифікованим FSC, та надрукованих чорнилом на водній основі". Бренд також планує ввести вторинну перероблену продукцію в свою упаковку наприкінці 2021 року.

"Я хотіла створити бренд, який був би продумано зроблений як зсередини, так і зовні - Від продукції до упаковки і навіть постачальників, з якими ми співпрацюємо ... ми постійно вчимось і вдосконалюємо все краще для вас та навколишнього середовища"



Rianna - Fenty Skin

    Лінія догляду за шкірою Ріанни ділиться своїми зусиллями на своєму веб-сайті, включаючи усунення надлишкової упаковки, коли це можливо, та включення вторинного матеріалу, що переробляється, у свої пляшки, туби та банки. Крім того, деякі товари можна поповнити у вже використану тару, тому шанувальникам краси не доводиться витрачати на пакування під час покупки улюблених товарів.

    "Упаковка має бути красивою, але також функціональною з урахуванням безпеки для довкілля", - цитує RiRi на сайті. "Ми ліквідували ящики там, де могли, у нас є системи поповнення, і ми використовуємо перероблені матеріали, де це можливо. Ніхто не ідеальний, але я справді вірю, що ми можемо зробити все можливе, щоб зробити все правильно, і ми будемо продовжувати розвиватися в процесі".

pagesix.com
Фото : https://glamurchik.tochka.net/

Ілона Маруга

Коментарі